Etykiety, Opakowania, Reklama
Lipiec 19, 2017
Uszlachetnienia na etykietach

Podstawową funkcją etykiety jest przekazanie informacji na temat produktu. Jednak wśród szerokiego wachlarza wyboru w każdym sklepie, trzeba zachęcić klienta „od pierwszego wejrzenia” – tu właśnie pojawia się konieczność zaprojektowania opakowania jak najlepszego wizualnie.

KOLORY

Kolorystyka, jest tym, co rzuca się w oczy na samym początku. Dobrze o tym wiemy, dlatego na naszych wydrukach, obok standardowych kolorów CMYK (Cyan, Magenta, Yellow, Black) stosujemy paletę Pantone. Pozwala to uzyskać intensywne i soczyste barwy o jednolitym pokryciu na każdym podłożu.

LAKIERY

Lakier pełni nie tylko funkcję ochronną, wpływa też on na to, jak etykieta jest odbierana. W naszej drukarni stosujemy lakiery matowe i błyszczące oraz połączenie obu przy nakładaniu punktowym.

Szczególnie polecamy zastosowanie lakieru matowego lub punktowego dla linii premium – ten zabieg sprawia, że opakowanie wygląda niezwykle elegancko. Na zdjęciach lakier punktowy.

ZŁOTO I SREBRO

Nic nie dodaje szlachetności opakowaniu tak, jak złoto i srebro. Symulację tych metali szlachetnych możemy wykonać na dwa sposoby.

Metaliczny PANTONE

Zastosowanie koloru z palety PANTONE pozwala na uzyskanie delikatnego metalicznego blasku. Poza kolorem złotym i srebrnym dostępny jest też np. miedziany.

Złocenie

Proces cold stamping’u odbywa się poprzez naklejenie na etykietę cienkiej warstwy metalicznej folii w kolorze srebrnym lub złotym. Pozwala to uzyskać bardzo wysoki, wręcz „lusterkowy” połysk, obok którego nie da się przejść obojętnie.

 

*zdjęcia pełnią rolę poglądową – kolorystyka, a także efekty odbicia światła mogą się różnić w zależności od oświetlenia.

Chcesz dowiedzieć się więcej? A może zobaczyć próbki realizacji?

Skontaktuj się z nami!

No Comment 0 , ,

There are 0 comments

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *